Reklamation

Alla former av reklamation ska ske skriftligen till Billigtpaket.se via se_support@billigtpaket.se. Vid reklamation ska ordernummer eller annan identifikation av köpavtalet anges.

Om reklamationen gäller synlig skada på paketet eller hel eller delvis förlust av innehållet i paketet, ska reklamation ske direkt vid mottagandet av paketet. Vid icke synlig skada ska reklamation ske skriftligt till Billigtpaket.se inom 7 vardagar efter mottagandet, söndag och helgdagar inte inräknade. 

Det måste bifogas bilddokumentation av skador och allt emballage ska följa med för inspektion. 

Krav rörande försening av paket ska anmälas skriftligt till avsändaren senast 21 dagar efter att paketet blev levererat till, eller skrivs över på mottagaren. 

Övriga krav ska framföras utan ogrundad väntan och senast 6 månader efter paketets leverans för transport. Kunden går miste om rätten till reklamation i tillfälle av att reklamtionen inte har skickats in inom angivna tidsramar.

Billigtpaket.se betalar inte ut ersättning om kunden inte har följt kraven beskrivna i de allmänna villkoren. 

 

 

Felaktiga inmatningar

Rätta fälten i rött för att fortsätta

×
Logga in

Fyll i din epostadress och ditt lösenord för att logga in på sidan.

Glömt ditt lösenord? Klicka här.

×
Logga ut

Du är nu utloggad från ditt konto.
Det är säkert att lämna din dator.

×
Glömt lösenord

Glömt ditt lösenord? Klicka här.

×
Ny Kund

Vill du bli registrerad som kund behöver du bara fylla i din första försändelse.
När vi har mottagit din första beställning är du automatiskt registrerad som kund.

 
×
Felaktiga inmatningar

Rätta fälten i rött för att fortsätta

×
Felaktiga inmatningar
Du har desværre indtastet symboler eller tegn vi ikke accepterer du skal rette eller slette følgende.

×